🚚 Darmowa dostawa od 69 zł

Często zadawane pytania

Jak mogę się z wami skontaktować?

Jesteśmy dla Ciebie w godzinach od 9:00 do 16:00 w dni robocze.

kontakt@loni.pl

W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktu?

Możesz zwrócić lub wymienić zakupiony produkt, masz na to 14 dni od daty zakupu.
Wystarczy, że wyślesz go na adres:
Loni ZWROTY
Cukrowa 22a/2
52-316 Wrocław
tel. 504240063

Do paczki dołącz kopię potwierdzenie zamówienia.
Pamiętaj, skarpety nie mogą nosić śladu użytkowania, powinny mieć oryginalne opakowanie i nie mogą być zniszczone. Nie zwracamy kosztów przesyłki i nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych

Moje skarpetki przyszły uszkodzone, co mogę zrobić?

Bardzo nam przykro. Bezzwłocznie skontaktuj się z nami, napisz co się stało z produktem i załącz zdjęcia.
kontakt@loni.pl

Ile mam czasu na zwrot produktu?

Nieodpakowane i posiadające oryginalną metkę produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty zakupu.

Kiedy otrzymam zwrot środków za zamówienie?

Potrzebujemy 7-14 dni roboczych, aby przeprocesować zwrot środków na Twoje konto bankowe.

Jak sprawdzić status zamówienia?

Skorzystaj z dedykowanej strony, na której możesz sprawdzić status swojego zamówienia:

https://loni.pl/moje-konto/orders/

Jeśli masz jakieś pytania lub wątpliwości, skontaktuj się z nami:

kontakt@loni.pl

Jaki rodzaj płatności mogę wybrać?

Przelewy24 (Szybkie przelewy)
Blik
PayPo
Karta płatnicza (Visa, Mastercard)

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Prześlij do nas dane na maila na które chcesz otrzymać fakturę VAT.

Jesteśmy dla Ciebie w godzinach od 9:00 do 16:00 w dni robocze.

kontakt@loni.pl

Czy możliwe jest anulowanie zamówienia lub jego edycja?

Przygotuj numer swojego zamówienia lub adres mailowy użyty przy składaniu zamówienia i skontaktuj się z nami. Jeśli paczka nie została jeszcze przez nas spakowana, możemy dokonać zmian w rozmiarze, modelu lub adresie.

kontakt@loni.pl

Nie otrzymałem maila z potwierdzeniem zamówienia, co mogę zrobić?

Sprawdź czy Twoja poczta nie przesłała maila do folderu spam. Jeśli nie możesz go odnaleźć, skontaktuj się z nami, a sprawdzimy jaki jest stan Twojego zamówienia.

kontakt@loni.pl

Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Najprawdopodobniej nie odnotowaliśmy płatności za Twoje zamówienie. Jeśli środki zostały pobrane z Twojego konta, skontaktuj się z nami.

kontakt@loni.pl

Dlaczego w moim zamówieniu nie było paragonu?

Nie dodajemy paragonu do naszych przesyłek, potwierdzenie płatności lub fakturę do zamówienia otrzymasz mailowo.

Otrzymanie zamówienie się nie zgadza co zrobić?

Przepraszamy za pomyłkę. Skontaktuj się z nami a my zajmiemy się tą sprawą.

kontakt@loni.pl

Jakie są opcje dostawy produktów?

Inpost Paczkomaty – 12,99 zł
InPost Kurier – 14,99 zł
DPD Kurier – 16,99 zł

Czy mogę otrzymać darmową dostawę?

Tak, wystarczy, że Twój koszyk będzie wart więcej niż 69 zł

Do której godziny mogę zamówić produkty aby były u mnie następnego dnia?

Zamów produkty przed godziną 14:00 a wyślemy je do Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Mam sklep i chcę sprzedawać wasze skarpety, jak to zrobić

Napisz do kontakt@loni.pl – jesteśmy otwarci na współpracę ze sklepami. Proszę napisz gdzie znajduje się Twój sklep i jaki asortyment sprzedajesz.

Tak, proszę skontaktuj się z nami i a my dobierzemy najlepsze możliwe dla Ciebie rozwiązanie.

Pamietaj jednak, że optymalny koszt produkcji zaczyna się od 500 par (mix rozmiarów).
Dodatkowo możemy zaprojektować dla Ciebie etykietę dla skarpet.

Możemy również ułatwić Ci całą logistykę dostaw, magazynowania i pakowania produktów, a to jeszcze nie wszytsko co potrafimy 🙂

kontakt@loni.pl

Jestem influencerem, chciałbym nawiązać z wami współpracę, ja kto zrobić?

Pewnie pisz śmiało na kontakt@loni.pl

Jakie mam korzyści z założenia konta?

Zakładając konto na naszej stronie, możesz:

śledzić swoje zamówienia
przeglądać historię zamówień
zwrócić skarpetki za pomocą specjalnego formularza
skorzystać z rabatów

Czy muszę założyć konto, aby zrobić zakupy?

Nie musisz zakładać konta, żeby dokonać zakupów na naszej stronie.

Gdzie mogę znaleźć numer mojego zamówienia?

Numer swojego zamówienia możesz znaleźć w historii zamówień na stronie Moje konto. Jeśli zamówienie zostało złożone bez logowania, numer znajdziesz w potwierdzeniu Twojego zamówienia, na skrzynce odbiorczej.